sorry

förlåt har haft fullt upp dena veckan så har inte haft tid med bloggen;( bland anat har jag varigt sjuk och inte har haft tillgong til internet men jag ska ta en kort genom gång;)
I mondags och tisdags så hadde jag bland anat feber & hals ont.
Men i onsdags så hade gick jag till skolan men mådde inte så bra.
I torstes så slog det om och jag blev nästan helt frisk bara huvudvärk till och från.
Idag är jag helt frisk och ska ägna rästen av dagen till att packa till på mondag. Då vi ska ha musikal och sen på eftermidagen ska vi till channete! ta det försiktigt men ha det fint i solskenet!!
-Fanny
förlåt har haft fullt upp denna veckan så har inte haft tid med bloggen;( bland anat har jag varit sjuk och inte haft tillgång til internet men jag ska ta en kort genom gång;)
I måndags och tisdags så hade jag bland annat feber & halsont.
Men i onsdags så gick jag till skolan men mådde inte så bra.
I torstes så slog det om och jag blev nästan helt frisk bara huvudvärk till och från.
Idag är jag helt frisk och ska ägna resten av dagen till att packa till på måndag. Då vi ska ha musikal och sen på eftermidagen ska vi till Chanette! ta det försiktigt men ha det fint i solskenet!
-Fanny

Kommentarer
Postat av: Becka [fotoblogg]

sv: Så lite så :)

Vad tycker ni om mina bilder? :D

2012-05-25 @ 23:26:22
URL: http://photos-by-becka.fotoblogg.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback